In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la BikeZone.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Bikezone Net S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
ATENTIE: Inainte de a returna un produs, va rugam sa ne contactati(prin orice mijloace) pentru a ne asigura ca returnarea este justificata (uneori se intampla ca anumite produse sa nu poate fi puse in functiune fara ajutor din partea noastra), si pentru a stabili detaliile returului, daca este cazul (schimbare produs, returnarea banilor).
Pentru a returna un produs, va rugam sa completati acest formular de retur si sa-l expediati impreuna cu produsele returnate.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Bikezone Net S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. Bikezone Net S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
S.C. Bikezone Net S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
Costul transportului produselor de la S.C. Bikezone Net S.R.L. catre client si de la client catre S.C. Bikezone Net S.R.L. revine in responsabilitatea clientului.
S.C. Bikezone Net S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. Bikezone Net S.R.L. cade in sarcina Clientului.
Bikezone.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului Bikezone.ro si a anunturilor pe care le afiseaza, pentru a dezvolta functii noi social media si pentru a analiza traficul website-ului. De asemenea, Bikezone.ro ofera aceste date partenerilor sai (retele sociale, de analiza a infromatiilor, de publicitate) care le pot combina cu alte informatii obtinute de ei direct sau indirect. In sectiunea Politica de cookies aflati mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre retragerea acordului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.